Re: temperatura gpu - radeon 9100

Autor: Artur Gawryszczak (gawrysz_at_camk.edu.pl._!_!_!_)
Data: Tue 16 Sep 2003 - 20:36:07 MET DST

azbest wrote:

> Doczepilem miernik do radiatora przyklejonego do gpu i grzeje sie do 30
> celkow !!!

A ty się grzejesz do 36°6, a jak masz pecha to i więcej ...

> A co sie dzieje w srodku ?!!!

Wywiercić dziurkę i zobaczyć ...

Dopóki nie dymi, nie parzy, nie zawiesza się an nie produkuje artefaktów
jest OK. Jak w swoim wyłączyłem wiatrak, to na radiatorze udało mi się
zmierzyć 60°C i jeszcze działało poprawnie, ale widziałem egzemplarz,
który przy podobnej temperaturze już zaczął głupnąć.

--
Pozdrówka,
        Artur