Re: PCI jest szeregowa czy równoległa?

Autor: adasiek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Tue 16 Sep 2003 - 19:49:30 MET DST

Radoslaw Sokol wrote:

> A to dlaczego?
>
> PCI jest jak najbardziej magistralą równoległą, gdyż w jednym
> cyklu pracy przesyłana jest paczka 32 lub 64 bitów (w zależ-
> ności od wersji) "czystych" danych użytkowych.

okay, pod wzgledem czystych danych, rzeczywiscie jest przesylany
jednoczesnie komplet, ale przeciez podobnie jednoczesnie jest przesylany
adres, zas calosc jest taktowana zegarem i do tego jest jeszcze pelno
linii ktore nie ukladaja sie w rownolegle zespoly;

czyli prawidlowo typ magistrali okresla sie wzgledem rodzaju
przesylanych danych?? nie biorac pod uwage pozostalych sygnalow??

pozdrawiam;
adas;