Hercules 8500LE i 9100 po raz kolejny

Autor: Rafal (ikar_at_dami.pl)
Data: Tue 16 Sep 2003 - 19:43:15 MET DST

Wiem, wiem, bylo o tym wiele razy, ale czytam i w koncu nie wiem kilku
rzeczy.
A) 8500LE kosztuje mnie 310zl w sklepie w moim miescie, 9100 350zl z
Komputronika. Na co sie zdecydowac? (Ja wiem ze to to samo i rozni sie tylko
biosem i wlasnie o ta mala roznice pytam)
B) kupilem takiego 9100 z Komputronika koledze i od tygodnia chlopak mloci
we wszystko co popadnie, 9100 ustawiony na 275/275 - zadnych zwisow,
artefaktow, obraz wyraznie lepszy od mojego starego GF2 Pro Leadteka - w
zwiazku z tym, pytanko, czy jesli wrzuce temu 8500LE bios z 9100, czy tez
bedzie tak fajnie stabilny?
C) Ten bios ma byc od Herculesa, czy ATI?
D) Gdzie mam szukac tych bios'ow (do 9100 ewentualnie jakis nowy bios do
8500le) bo jakos ich nie moge znalezc.

Sorki, ze to kolejny post na ten sam temat, ale potrzebuje fachowej i
konkretnej odpowiedzi.
pozdr
Rafal