Help - Co oznaczaja naprzemian migajace diody w HP DJ870Cxi

Autor: JARO (j_a_r_o_at_interia.pl)
Data: Tue 16 Sep 2003 - 19:27:06 MET DST

Witam!

Jak w temacie . Nie mam instrukcji do tej drukarki , wiec nie wiem co to za
blad. Nie wiem czy rozkrecac i czyscic wszystko pokolei czy moze cos innego.
Myslalem moze ze to puste kartige , napelnilem je , ale dalej to samo.Po
wlczeniu , drukarka troszke pomieli, wciagnie kartke lub nie i zaczyna migac
diodami. (glowica jest wtedy polozona z lewej strony drukarki - nie wiem czy
to normalne). Cartige sa typu : color hp 51641A i cz.b - hp 51645A Czy jest
mozliwe ze nie da sie ich napelniac? W tej drukarce robilem to pierwszy raz.
Co zrobic ?