Re: Umieszczenie czujnika temperatury. Gdzie?

Autor: squirs (squirs_at_go2.pl)
Data: Tue 16 Sep 2003 - 19:18:02 MET DST

> Nie zrozumiales mnie. Mam wentylator z czujnikiem temp. do regulacji
obrotow
> i nie wiem, w ktorym miejscu ten czujnik ma byc. Umiescilem miedzy
zeberkami
> radiatora, ale nie wiem czy to dobrze.
Witam
(A jak można było Cie zrozumieć , skoro nic bliżej nie napisałeś...)
Umieszczenie czujnika między żeberkami radiatora nie spełni oczekiwanej
skuteczności działania regulatora obrotów, bo czujnik bedzie cały czas
owiewany bezpośrednio powietrzem z wentylatora.Czujnik umocuj albo z boku
radiatora, albo pod nim.