Hibernacja-dziwna sprawa

Autor: J.A. (jaok_at_gazeta.pl)
Data: Tue 16 Sep 2003 - 16:54:32 MET DST

Mam co prawda laptopa ale moze ktos mi tu pomoze. Otoz bardzo dziwnie dziala
u mnie hibernacja. Mam Windows XP Pro i w Power Tools oczywiscie mam
zaznaczona Hibernacje oraz tak aby wlaczala sie przy zamknieciu laptopa. I
teraz dziaja sie takie dziwne rzeczy. Jak odlacze od laptopa wszystko co mam
podlaczone do USB wszystko dziala poprawnie, hibernacja sie wlacza i jest
o.k. ale jak nie wyjme chociazby myszki podlaczonej na USB to przy probie
hibernacji sprzet sie zawiesza na napisie Preparing to hibernation i koniec
piesni, moze tak preparowac i kilka godzin i trzeba go recznie zgasic. Co to
moze byc? W BIOS mam ustawione wszystko na default.