Re: GF4 Ti4200

Autor: dymek (adym_at_tenbit.pl)
Data: Tue 16 Sep 2003 - 16:47:16 MET DST

Ja na twoim miejscu wzialbym jednak Gf 4 Ti. Nie za bardzo chce sie juz
wypowiadac na temat jakosci obrazu bo to roznie bywa ale i w domu, i w pracy
przesiadlem sie na Ati i pamietam, ze szczegolnie duza poprawe
zaobserwowalem w domu. Z tym ze mimo wszystko warto zwracac uwage na
wydajnosc dlatego jestem za Gf. Choc tutaj jest niewielka roznica :-/ ale..
Mam okazje pracowac na 2D/3D i powiem szczerze, ze standartowe
nieprofesjonalne karty graficzne maja znikomy wplyw na komfort i rezultat
pracy.
Jesli czasem lubisz pogiercowac to wydajnosc powinna byc priorytetem przy
wyborze, no i kieszen.
Nawet klisze do druku sa przygotowywane na Gf i jakos nikt nie narzeka na
jakosc kolorow :)

--
pozdrawiam
dymek