Re: Jaką drukarkę HP wybrać ???

Autor: TRH alias Bubby (46349_at_poczta.fm)
Data: Tue 16 Sep 2003 - 14:14:41 MET DST

> Początkowo myslałem o HP DeskJet 5550, ale okazało się, że nie ma jej już
> sprzedazy.

O, szybko poleciała. A podobno była taka dobra... Klięci się jadnak poznali
na tym śmieciu.

> Dlatego mój typ padł na 5652 lub ...6122
> Co o tym sądzicie ?

Ja polecam tą 6122.
Przedwszystkim ma wbudowany duplaxer. Jest to moduł który automatycznie
odwraca kartkę na drugą stroną, dzięki czemu możesz drukować tekst lub
zdięcia na jednej kartce z obu storn. Niektórzy twierdzą że można równie
wygodnie robić ręcznie poprzez wsadzenie tej samej kartki spowrotem do
podajnika, ale to znaczy że jeszcze nie mieli okazji zaznać wygody
posiadania Dupleksera.
Po drugie jest na tusze 78 i 45, są to aktualnie najpojemniejsze tusze u HP,
do tego można je napełniać, lub stosować zamienniki innych firm w
przeciwieństwie do drukarek na tusze 28, 29, 58, 59. Podobno można je
resetować (co pozwala na uzupełnienie), ale kumpel handlujący tym na
giełdzie powiedział że nie słyszał jeszcze aby komuś się to udało.