Re: laptop

Autor: Przemek Piórkowski (merry_meriadok_at_WYWALgazeta.pl)
Data: Tue 16 Sep 2003 - 13:47:48 MET DST

Użytkownik "Lukas" <L.Awsiukiewicz_at_wsisiz.edu.pl> napisał w wiadomości
> Mam laptopa DELL Latitude D266XT. Problem w tym ze ktos kiedys po
> przejsciu x wlascicieli kiedys zalozyl haslo na zmiany w biosie. Jak sie
> tego hasla pozbyc???
> Nie moge przez to zabotowac systemu z cd.
> Probowalem debugiem po przez
> o 70 2e
> o 71 ff
> ale nie pomoglo, nawet rozkrecilem i baterie odlaczylem co jest podpieta
> przy klawiaturze.
> Dzieki za pomoc

Podeślij mi tagi tego laptopa - powinny wyświetlać się na tym ekranie
promptującym o hasło. Tylko dokładnie - duże/małe litery, cyfry itd. Cały.
A i jeszcze numer BIOS-u, też powinien tam być (najczęściej coś w stylu A01,
A12 itd.)

Pozdrawiam

--
Przemek Piórkowski  Boże, pomóż mi być takim człowiekiem,
GG: 3087827         za jakiego bierze mnie mój pies