Re: Jaki zasilacz do Athlona XP 2600+?

Autor: Przemek_Szrk (szarkiz_at_no_spam.cyberion.pl)
Data: Tue 16 Sep 2003 - 11:35:35 MET DST

Zavrat wrote:
> Użytkownik "Zavrat" <zavrat_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Pytanie uzupelniajace:
> Czy taki zestaw powinien optymalnie pracowac w FSB 166 MHz przy
> mnożniku 12,5?
> Płyta z tego co wyczytałem obsługuje FSB do 400 MHZ - jakie wartości
> tych parametrów przyjąć do optymalnej pracy w.w. zestawu bez ryzyka
> zw. z "podkręcaniem"?
>
> Zavrat

w temacie zasilacza:
przydaloby sie. Jesli dodatkowo jest to byle jaki Codegen, lub inny noname
to czym predzej kup cos lepszego.
To co obecnie masz jest wystarczajace... teoretycznie ;)... bo wytrzymalosc
elementow tego typu zasilaczy jest watpliwa.

Mam inny scenariusz.
Nie przejmuj sie i nie kupuj... za jakis czas poczujesz piekny zapach
palonej izolacji na przetwornicy, uslyszysz kojacy nerwy strzal
kondensatora,
a z tylu wydobedzie sie przecudnej urody siwawy dymek.

Proponuje juz zakupic jakies ziolka na uspokojenie ;), bo przy wymianie
plyty glownej, pamieci i dysku bedziesz potrzebowal wiele wiele spokoju :).

reflektujesz ? :)

w temacie FSB:
Procki 2600+ byly produkowane w dwoch seriach ...
z nominalnym FSB 133MHz i mnoznikiem 16
oraz FSB 166 i mnoznikiem 12.5.

musialbys zajrzec do opisu procka na fakturze, spisie elementow
czy co tam posiadasz.

pozdr.
Przemek.