Re: partycje na dysku..problem :(

Autor: Loonie (loonie2_at_tlen.pl)
Data: Tue 16 Sep 2003 - 11:24:57 MET DST

W pewien wiosenno-senny dzionek owieczka Wojtek Kulazynski napisała liścik
<bk5erm$hvn$1_at_cs.magusz.net> i puscila go z wiatrem...

> Ello.

> Mam dosc powazny dla mnie problem wiec o ile nie pomylilem grupy-ta wydaje
> mi sie w sumie najwlasciwsza to b. prosze o pomoc. Mianowicie: bawilem sie w
> podzial dysku na partycje-jak sie okazalo to byl moj blad, ale o tym za
> chwile. Stworzylem chyba jakies cuda straszne-partycja rozszerzona w
> rozszerzonej czy cos takiego. Chodzilo mi o utworzenie 3 nowych partycji pod
> linuxa (home, swap,/)Kiedy juz utworzylem wszystko ladnie wyszedlem z
> partition magica, on zrobil zmiany na dysku a ja zainstalowalem linuxa.
> [...]

LOL IMO situation normal. AFAIK Linux ma swój własny typ partycji EXT3
bodajże, więc (z małymi wyjątkami) nie przeczytasz plików z partycji
Linuxowej pod win (partycje FAT albo NTFS) i na odwrót.

--
Pozdrowienia,
Loonie