Re: Jaka temp dla Athlon 1700+

Autor: Przemek_Szrk (szarkiz_at_no_spam.cyberion.pl)
Data: Tue 16 Sep 2003 - 11:26:58 MET DST

Marcin wrote:
> Czesc,
> Podkrecilem mojego Athlona 1700+ (0,13) i pracuje jako 2200, wiem ze
> ludzie podkrecaja jeszcze wiecej ale boje sie aby go nie upalic. Czy
> ktos wie jakiej temp. nie powinien przekraczac ten procek podczes
> normalnej pracy?

Maksymalna temp. rdzenia to 85, ale az takim optymista bym nie byl.
Powiedzmy ze przy 75 masz problem, do tej temperatury nie musisz
sie specjalnie obawiac a jedynie pomyslec ze cos nie tak z chlodzeniem.

Z doswiadczenia:
u siebie 1700+ krecony na 2600+ obecnie osiaga przy obciazeniu
46-48stopni, przy normalnej zabawie typu siec, programowanie,
word 39-43 stopnie.
Wentyl Volcano7+, obroty minimum.

> Marcin

Przemek.