big tower

Autor: kulka (kulkus_at_wp.pl)
Data: Tue 16 Sep 2003 - 11:22:38 MET DST

Witam,

poszukuje dobrego big towera, w moim medium nie moge nawet reki
wlozyc miedzy kable ;) Zastanawiam sie nad Chieftec'em MA-01B-D.
Czy ktos ma takie cudenko i moze podzielic sie opinia na jego temat?
A moze ktos zna lepsze rozwiazanie? Na czym mi zalezy:
  - cichy zasilacz - mam modecoma, na poczatku chodzil zastraszajaco
    cicho, ale po 2 miesiacach raj dla ucha sie skonczyl (zarowno zasilacz
    jak i pomocnicze wiatraczki) - komputer mam wlaczony minimum 15h
    dziennie (a chcialbym jeszcze miec wlaczonego w nocy, poki co halas
    skutecznie mi to uniemozliwia),
  - wiatraczki - obowiazkowo miejsce na wiatraczki - minimum 2 z przodu,
    najlepiej od dolu, wdmuchujace powietrze, rowniez ciche,
  - swobodny dostep do kazdego elementu wnetrze puszki - poki co musi
    sie znalezc miejsce na 2 wewnetrzne dyski, 4 urzadzenia 5.25, jedno 3.5,
    3-4 karty rozszerzen (i zebym nie musial wyciagac kilku urzadzen, zeby
   dostac sie do jakiegos)

Pozdrawiam i z gory thx za opinie

-kulka-