jak wylaczyc myszke? bo swieci, bo wylacza wygaszacz ...

Autor: MS OFFICE (wojtas9988_at_wp.pl)
Data: Tue 16 Sep 2003 - 11:24:42 MET DST

Witam!

Szukam juz drugi dzien czegos w necie ...
Mam optyczna myszke (Logitech Pilot Wheel Mouse Optical ) i denerwuje mnie
to ze czasami przypadkowo wylacza mi sie screen saver (nawet od drobnych
poruszen, drgan, itp.).

Najlepiej zeby byl jakis sposob wylaczenia myszki (soft pod xp), bo recznie
wchodzic do menadzera urzadzen i wylaczac to nie ma sensu ....
Wtedy w nocy nawet nie bedzie swiecic :)
Ostatecznie moze byc jakis programik ktory spowoduje ze windows zignoruje
ruchy myszki. Wtedy przy zostawieniu kompa na dluzej uruchamialbym ten
programik i screen saver, np. skrotem alt+ctr+S . Uzywam screen saver
PowerControl http://www.smsoft.ru/en/powercontrol.htm , dzieki czemu od razu
monitor przelacza sie w tryb stand-by.

Z gory dzieki!

PS. Dziwne ze standardowo nie ma takich opcji screen savera ... Nawet
sciagnalem wczoraj 12Ghosts Screen Saver
( http://www.12ghosts.com/ghosts/scrnsave.htm ), i tam jest opcja
ignorowania myszy, ale mimo to monitor wychodzi z stand-by, tylko ekran jest
czarny ...

--
Wojtek
Moja strona o wyciszaniu PC-ta: http://www.astercity.net/~wojtas99/