Re: Topten Chip.pl

Autor: GrEgOR (look_at_my.signature)
Data: Tue 16 Sep 2003 - 10:40:55 MET DST

Ziele <ziele16nospam_at_wp.pl> nabazgrolił(a):

> Yo! Jak to jest z tym topten chipa? Można mu wierzyć?Właśnie przeglądam
> płyty główne pod kryterium Power i chciałbym wybrać coś. Czy można ufać
> im?

mozna mu wierzyc. sprzet kupuje wg ich oceny i jakos mnie nie zawiedli NIGDY
!!! mam LG 40x kupione w 98 roku i dziala do dzis. plyte glowna, procesor
tez kupilem wg topten i nic - dzialaja jak marzenie. ja polecam topten.

--
| ..:::GrEgOR:::.. | gg : 158333   |
| ----- lp.pihc.bulk_at_oisezrg ----- |