ecs k7vza + usb

Autor: bart-21 (bart-21_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Tue 16 Sep 2003 - 09:46:10 MET DST

Witam !

Mam ta plyte od jakiegos czasu i wiem ze nie do konca usb dziala na niej tak
jak powinno. W zwiazku z tym dwa pytania:

1. Mam skaner plusteka (ut12). Jak przeczytalem na stronie, zeby z niego
korzystac, musze podlaczyc go przez huba usb. Pytanie: czy to moze byc
pierwszy lepszy hub, czy moze lepiej kupic jakies konkretne uzadzenie
(producent, model). Nie chce po raz kolejny wtopic troche grosza, na cos co
teoretycznie powinno dzialac.

2. Planuje zakup pendriva. Zadziala ?

Dzieki
Pozdr