Modem - rozłączanie

Autor: Wojtek (gembon_at_WYTNIJTOop.pl)
Data: Tue 16 Sep 2003 - 09:03:50 MET DST

OS: W2k Professional
Modem: Intel zintegrowany z płytą główną.
Siec komuputerowa.

Łączę się z internetem przez TP, po 4 minutach rozłącza mi się połączenie.
Jak wyłączyłem korzystanie z Netbiosu to owszem nie rozłącza się, ale za to
chodzi jak krew z nosa wolno i w pewnym momencie staje.
Pytanie brzmi: czego to wina? Modemu czy braku jakichs ustawien dodatkowych?
W moim poprzednim komputerze tez byl windows 2000 i nie bylo tych problemow, a
polaczenie telefoniczne konfigurowalem nie wdajac sie zbytnio w szczegoly
ustawien.

Pozdrawiam.
Wojtek.