bardzo dziwne rebooty komputera

Autor: Tadeusz (tadeusz_at_wytnij.poczta.neostrada.pl)
Data: Tue 16 Sep 2003 - 02:01:53 MET DST

Witam
Mam pewien problem - mianowicie od pewnego czasu doswiadczam dziwnych
rebootów komputera. Dzieje sie to tak (nie jestem w stanie stwierdzic
dokladnie) albo od wymiany obudowy, albo od przełączenia karty dzwiekowej z
live'a na realteka ALC650 (płyta Ga7vax). Jednak to zjawisko wystepuje
bardzo rzadko -tak raz na 2 dni srednio. Mam po prostu zimny reset - i
slysze jak od poczatku dysk startuje...(inne wiatraczki itd pracują przez
caly czas).
Czy ktos spotkal sie z czyms takim?

Z góry dziekuje za pomoc,

Tadeusz