Zresetować czujnik tuszu w drukarce canona

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Tue 16 Sep 2003 - 01:41:57 MET DST

Kolega ma BJC7004 i skończył mu się tusz - drukarka drze pysk,
że nie ma tuszu - on mnie pyta jak zresetować ten czujnik
a ja nie mogę znaleźć tego w sieci... Nigdy nie miałem drukarki
canona więc nie znam jej tricków. Czy ktoś zechciałby mnie
nakierować na jakąś stronkę poświęconą temu modelowi lub
podobnemu? Procedury resetu czujnika jakie znalazłem w sieci
dotyczą starszych drukarek, które mają więcej guzików - ta
ma tylko "power" i "resume", dwa światełka "power" i "error".
Jak się w tej drukarce wchodzi w tryb serwisowy i robi reset?