Re: Płyta ECS K7S5a PRo; brak procesora = brak POST-u ?

Autor: lelec_at_poczta.onet.pl
Data: Mon 15 Sep 2003 - 21:27:39 MET DST

Użytkownik "Gregory" <gregory_76_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam!
> Kupiłem dzisiaj płytę główną ECS K7S5A PRO. Z pewnych względów nie kupiłem
> jeszcze procesora. Chciałem jednak sprawdzić czy płyta jest OK, więc
> podłączyłem ją do zasilacza i podłączyłem przyciski z obudowy oraz
> głośniczek. Jednak po włączeniu nie z głośniczka nie wydaje sie żaden
> dźwięk. Czy to jest normalne? Wydawało mi się, że POST jest
przeprowadzany
> niezależnie od obecności jakichkolwiek kart, czy procesora.

meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee... (umarłem ze śmiechu....)
a człowieczki bez mózgu też nie ruszają nóżkami i rączkami - nawwet nie
mrugają!!!!

a teraz powaga:
selftest to program zaszyty w biosie BIOSie. twój PC odpala się i pierwsze
co robi
to ustawia wskaźniki cs:ip twojego PROCA na pewien adres w biosie.... gdzie
jest self-test...
bez proca - klapa!

pzdr
lelec