Re: Athlon - stosunek ceny do wydajnosci

Autor: pwil (pwil_at_kgb.pl)
Data: Mon 15 Sep 2003 - 19:37:15 MET DST

Żurek nastukał(a):

> Poświęcając chwilkę wolnego czasu pwil naskrobał(-a):

> Chyba na odwrót?? Z background na applications, albo ja czegoś nie kumam.

Właśnie na Background. "Applications" to cofanie się w czasy jednowątkowych
bez wywłaszczania Win16...

Przykład: Przy ustawieniu na 'Applications', gdy ściągam nagłówki XNewsem z
Hamstera, to w międzyczasie nie da się czytać newsów w innych oknach, bo
zanim pobierze się body mija kilka sekund. Po ustawieniu na 'Background
Services' mogę jednocześnie pobierać nagłówki, a w tle czytać grupę, bo body
pobierają się natychmiast.

Przy ustawieniu na 'Applications' jeden program może zagarnąć cały czas CPU
dla siebie... 'Background Services' to bardziej zrównoważony przydział czasu
procesora. W Linuksie nie ma czegoś takiego jak w/w tzn. zwiększania
priorytetów dla "Aplikacji pierwszoplanowych".

Wynik w 3DM2k1 na 'Background Services' był taki sam (właściwie to minimalnie
lepszy - w granicach błędu pomiaru)...

--
  /          /\  "And now, will y'all stand and be recognized."