Re: pci i agp na msi kt3v

Autor: PP (pemo74_at_wp.pl)
Data: Mon 15 Sep 2003 - 19:06:35 MET DST

> nie szukales wszedzie, bo odpowiedzi sa chociazby na forum.tweak.pl

szukalem i tam ale widac niezbyt dokladnie :)

> plyta obsluguje dzielnik 1/5 dla fsb 166 Mhz...
>
> ...co zreszta mozna wywnioskowac ze strony producenta, ktory podaje, ze
plyta
> obsluguje procesory na szynie 166 MHz a jakby to miala robic bez obslugi
tego
> dzielnika...?

no wlasie, wiem ze plyta obsluguje procesory na szynie 166 bo sam puszczalem
na takiej swojego atxlona xp 1700+ tylko ze sandra 2003 pokazuje pod
windowsem ze dzielnik dla pci jest 1/4 a dla agp 1/2. szczerze mowiac to
niebardzo ufam temu programowi bo pare razy mnie oszukal a w szczegolnosci
przy okazji tej plyty.
jakim narzedziem jeszcze mozna to sprawdzic?