Re: P4P800-włączyć "technologie PAT"

Autor: peterphk (peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl)
Data: Mon 15 Sep 2003 - 15:50:33 MET DST

> Probowałem właczyć opcje w biosie w zakładce<performance>na turbo
> co według obiasnien jakie wyczytałem w necie powinno właczyć
> "technologie PAT"ktora co prawda jest przypisana do chipsetu i875
> ale jesli jest opcje fast (turbo)na płycie z i865 PE można
> uruchomić ja na płycie P4P800 Asus.
> po przełaczeniu na funkcje "turbo" i zapisaniu tego w biosie po
> restarcie kompa wyswietliło mi sie polecenie (nie znam angielskiego)
> coś o włożeniu dyskietki albo CD pewnie chodziło o aktualizacje biosu
> tak ażeby można uruchomić "PAT'a"
> [...]

hee:)))

Wlasnie sie zastanawialem o co tu chodzi. To co ci wyskoczylo to komunikat o
to zeby podac kompowi plyte lub dyskietke z BIOS'em. Jezeli dalej z tym
wlaczysz to wrzuc oryginalna plyte ze sterownikami od plyty glownej.
Komputer wczyta sobie BIOS'a i bedzie ok.

Zauwazylem, ze to dziwne zjawisko wystepuje w przypadku kiedy timingi
pamieci sa zbyt mocno podkrecone. W tym momencie plyta gubi BIOS'a ...
jezeli chcesz wlaczyc PAT to nie dawaj "turbo" tylko wejdz w ustawienia
pamieci i wlacz opcje: "memory enhanced performance".