Re: kabelek s-video czy euroscart?

Autor: peterphk (peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl)
Data: Mon 15 Sep 2003 - 15:20:11 MET DST

> mam 10m kabelek s-video/s-video od karty graficznej do tv, i na obrazie
mam
> smugi,
> widziałem w media-markt kabelek s-video/scart,
> czy będzie lepsza jakość?

Proponuje najpierw odlaczyc kablowke od TV na ktorym ogladasz ten obraz z
kompa a pozniej szukac kabla.
Jezeli bedzie to samo to podlacz na jakims krotkim kablu i zobacz czy cos
sie zmieni. Jezeli bedzie lepiej to wtedy zainteresuj sie jakims firmowym
kablem s-video=>s-video (poznasz po cenie za metr).