Re: Dziwne 133mhz

Autor: Przemek_Szrk (szarkiz_at_no_spam.cyberion.pl)
Data: Mon 15 Sep 2003 - 14:46:12 MET DST

krimisek wrote:
> Mam pytanie mam solteka sl-75frn-l i kingstonow 256 ddr 333mhz to gdy
> uruchamiam komputer pokazuje mi sie taki napis (zanim wykryje dyski)
> ze costam 133mhz.Wydaje mi sie ze chodzi o ram dlatego 133 jest dla
> mnie dziwne bo mam 333. Moge przytoczyc dokladnie to zdanie chyba ze
> ktos wie o co chodzi. Czy moj komp dobrze pokazuje?? z gory thx

na 99% pokazuje dobrze.
Informacja zapewne dotyczy taktowania FSB a wiec i pamieci.
A to ze one sa 333 nie oznacza ze caly komp od razu
bedzie chodzil na magistrali 166, mowi to jedynie tyle
ze ich graniczna czestotliwoscia taktowania jest 166.

W opisanej wcyhodzi na to ze Twoj komp opiera sie
o magistrale 133, a co za tym idzie wszystko gra.

pozdr.
Przemek.