Re: Wersja płyty ECS K7S5A

Autor: Robert Drygas (rdrygas_at_go2.WYTNIJ.pl)
Data: Mon 15 Sep 2003 - 14:24:14 MET DST

Tako rzecze Radoslaw Sokol...

> Główny numer wersji (1.x lub 3.x) jest nadrukowany bezpośrednio
> na laminacie. Drugi numer wersji (właściwa 'rewizja' w zasadzie)
> to jedna cyfra (od 0 do 7 chyba) naklejona na małej kwadratowej
> (lub czasem podobno okrągłej) nalepce w tym samym rogu płyty.

Czyli, jeżeli dobrze zrozumiałem, mam wersję 3.1 rev. 1 (jako, że zaraz
obok jest biała, kwadratowa naklejka z cyferką 1)?

Właściwie, to mam niezłą zagadkę. Po ponad roku używania płyty, chciałem
uaktualnić sterowniki. Na stronie ECS są do wersji 1.1 i 3.1. Stąd moje
pytanie o wersję... Z kolei instrukcja mówi o wersji 1.0 a na dołączonym
CD jest nadrukowana wersja 1.0S...

--
Robert Drygas