[OT] jestem maratonczykiem! - i chwale sie jak wszedzie indziej ;)

Autor: radxcell (rdx_google_at_WYTNIJTOo2.pl)
Data: Mon 15 Sep 2003 - 12:36:10 MET DST

motto:
"Kto zwycięża innych jest tylko silny,
kto zwycięstwo nad sobą odnosi, jest człowiekiem potężnym"
-- mnisi z klasztoru Shaolin

Wczoraj, po ponad 5 godzinach od opuszczenia linii startu, po trwającej całą
wieczność walce z własną słabością, wbiegłem na metę 25 Maratonu
Warszawskiego. Od dzisiaj jestem maratończykiem - spełniłem jedno z marzeń
swojego życia i jestem z tego dumny :)).

Mam nadzieje ze nie jestem jedynym maratonczykiem na grupie...?

pozdr,
rdx