LAN zintegrowany z płyta główną

Autor: Bartek Gliniecki (email_at_nieistotny.pl)
Data: Mon 15 Sep 2003 - 11:57:46 MET DST

Witam!

Czy kontrolery LAN zintegrowane z płytami głównymi pozwalają na działanie
tylko w sieci lokalnej? Posiadam płytę, na której jest chip Realtek 8100BL
Ethernet 10/100. Po podłączeniu do tej karty kabelka od sieci, mogłem
przeglądać komputery znajdujące się w sieci, ale Internet już mi nie działał
(mam dostęp poprzez sieć lokalną), chociaż ustawienia były poprawne.

Po podłączeniu karty sieciowej na PCI i przełożeniu do niej kabelka mogłem
korzystać i z sieci lokalnej i z Internetu. Czy mój Realtek zintegrowany z
płytą działa tylko w sieci lokalnej?

--
Bartek Gliniecki
[ email: jak potrzebujesz, to spytaj  .::::::::::::::.  GG: 3967232 ]