Re: nforce2 czy kt400 ?

Autor: mosciak (moscio_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 15 Sep 2003 - 12:01:53 MET DST

mam jes strarszego brata czyli NF7s

w tej twojej nie ma SATA, Sounstorma, firewire.
ale jest bardzo stabilnma i swietnie sie kraca procki 9ja mam 1,7_at_2,4 na
1.44V )

bedziesz zadowolony (z codeka dzwiekowego takze) o ile nie potzreba cie
bajerow ktorych ona nie ma...

poszykaj jeszcze solteka na nf2 sa podobno dobre i maja wiecej bajerow w tej
cenia...

http://forum.tweak.pl/index.php
tutaj masz w zasadzie o kazdej plycie kilkadziesiat stron informacji rosto
od userow

--
mosciak
http://kurantowa.it-net.pl/forum/