[ACORP] ponownie ...

Autor: W K (wkat_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Mon 15 Sep 2003 - 11:05:36 MET DST

Witam,
Już parę razy pisałem na Naszą grupę, ale niestety do tej pory nie
rozwiązałem problemu.
Otóż ciągle restartuje mi się komputer, byłem wczoraj na giełdzie
komputerowej w przekonaniu, że muszę wymienić płytę gł. Ale jak odpaliłem tam
kompa i zacząłem go testować okazało się, że wszystko działa. Pierwsze co mi
się nasuwa, to że w chacie mam jakieś spadki zasilania. Po przewiezieniu
kompa do domu, oczywiście nic nie wymieniałem, okazało się, ze nadal się
restartuje. Co jest grane????
Może na giełdzie nie zrestarował mi się bo był jeszcze "zimny"? Może to nie
jest problem z pł. głowną? Oczywiście testowałem już wszystkie możliwe
konfiguracje, odpalałem kompa z innym zasilaczem z samym prockiem, ramem i
grafiką... co kończyło się restartem.

Skrzynka browaru za rozwiązanie.

Pozdr.
WK