Temperatura procesora PIII 667 Copermine

Autor: TNW (tnw_at_interia.pl)
Data: Mon 15 Sep 2003 - 09:56:50 MET DST

Witam szanownych grupowiczów.

    Nabyłem ostatnio płytę Abit SA6 oraz procesro PIII 667 Copermine. Po
zainstalowaniu tego sprzętu płyta zaczeła cały czas piszczec (w biosie alarm
jest ustawiony na 75) a temp. proca osiagała nawet 85C. Posmarowałem więc
radiator pastą przewodzącą i teraz temperatura utrzymuje się na poziomie
60C. Sprawdzałem radiator, wygląda że jest dobrze umieszczony, nie
przekrzywiony. Co ciekawe przy tak raportowanej temp. radiotor jest chlodny.
Jaka może być przyczyna takiej temp.? Jaka powinna być normalna temperatura
dla tego procesora?

Pozdrawiam
Tomek