Re: GigaByte 7VT600 ... - ?

Autor: Łukasz Ledóchowski (lukaszekled_at_wp.pl)
Data: Mon 15 Sep 2003 - 04:21:12 MET DST

Alan dnia 2003-09-15 stwierdził(-a):

> to juz wiemy, co ciekawsze to zoreinetowalem sie dopiero po jakies
> polskiej recenzji tej plyty ze ona nie ma taktowania co 1 Mhz FSB, a
> tak tez jest napisane na w/w linkach, a prawda jest taka ze jest
> zworka FSB 100 albo AUTO (czyli dopasowuje sie do procka) wiec na
> athlonie 1.7 nie zrobi sie 166 tylko bedzie 133 (x2) jesli dobrze
> rozumie?

Zapewne to recenzja na in4.pl:) Wydaje mi sie, że aby zmienić FSB na
tej płycie trzeba nacisnąć Ctrl+F1 w biosie i dopiero wtedy pojawi sie
ta opcja. Płyty Gigabyte tak mają. Najprawdopodobniej autorzy tej
recenzji tego nie zrobili i w ten sposób możliwosci zmiany fsb nie
było. W instrukcji płyty wyglada na to, ze jest możliwa zmiana.

--
# Łukasz Ledóchowski    lukaszekled_at_wp.pl
# lukled_at_tlen.pl   GG:503647