Re: Jaka nagrywarka?

Autor: }*HEARTSHADE*{ (heartshade_at_wp.pl)
Data: Sun 14 Sep 2003 - 23:31:17 MET DST

Użytkownik "Łukasz Ledóchowski" <
> Prawde mowiąc nie pamiętam. W tej chwili bardziej odczuwam głośność
> ponieważ cd-rw działa mi na biurku w obudowie desktop i mam cichsze
> wentylatory w obudowie. Poza głośnościa nagrywarka sprawuje sie bardzo
> dobrze...

To ja Ci podpowiem Lukaszu :)
W ktoryms resseler news Liteon informowal ze to normalne ze nagrywarki
zaczynaja
pracowac glosniej (podobno po roku).
Dla mnie to oczywiste. Jezeli cos pracuje glosniej/inaczej - tzn. ze cos sie
zmienilo od
oryginalu (poluznilo, peklo, polamalo...cokolwiek)
Dlatego nie lubie Liteonow - bo oprocz duzych reklamacji, maja w sobie
wlasnie ta niepewnosc.
Pozdrawiam

>- HEARTSHADE & JAGED - <
_Hardware & Software STARS_