Odyskanie danych z dysku ....

Autor: Maxii (maxi77_at_poczta.fm)
Data: Sun 14 Sep 2003 - 23:51:49 MET DST

Witam Szanownych Grupowiczow :)

Chcialem zapytac jak mozna odzyskac dane utracone na dysku 40GB
Otoz na tym dysku byly 3 partycje:
1) podstawowa win 98 (FAT32) DYSK C
2) rozszerzeona
    - dysk D (FAT32)
    - dysk E (NTFS)

Chodzi mi o odzyskanie danych z dysku D na partycji co byl rozszerzonej.
Skasowalem dane w nastepujacy sposob Partition Magic 8.0 skasowalem partycje
i utworzylem jedna partycje cala jako NTFS.
Nie zrobilem dyskietki ratunkowej ...

Jakie programy i czy ktos moze mi pomoc ... no a jesli nie ... to jaka firma
to moze odzyskac i za ile bedzie to kosztowalo ???
To bardzo wazne dla mnie.
Pozdrawiam,
Maxii