Matsonic - problem z kartą sieciową

Autor: Marek Cyran (mrkc_at_o2.pl)
Data: Sun 14 Sep 2003 - 23:20:26 MET DST

Mam płytę Matsonic MS-8308 ze zintegrowaną kartą sieciową. Windows XP
poprawnie ją wykrywa, ale internetu nie "ciągnie". Instaluję driver z CD do
Matsonica i nic nie pomaga. Wszystkie IP, bramki etc. wpisane są poprawnie.
Czy jest jakiś trick, który pomoże rozwiązać problem. A może mój provider
blokuje dostęp do innego adresu fizycznego karty niż mój (w moim komputerze
wszystko jest ok, tylko na drugim nie chodzi).

Z góry dziękuję za pomoc.

Marek