Re: kto ma zasilacz CHIFTECA?

Autor: nospam (Mangi_at_o2.pl)
Data: Sun 14 Sep 2003 - 22:32:08 MET DST

On Sun, 14 Sep 2003 14:41:53 +0200, "peterphk"
<peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl> wrote:

>...mozna przeciez przeciac w polowie kable od wentyla i sie tam podpiac ...

No w sumie można, tylko wtedy jak coś sie zepsuje to może być mniej
wygodnie przy reklamacji (albo trzeba będzie i tak kombinować z
lutowaniem i sie stresować.....). Nie no w sumie można :) Ja tam
wolałem jednak polutować....

> (ten drugi jest prawie wogole nie slyszalny wiec nie ma co go ruszac).

Mi słychać już tylko ten drugi. reszta wiatraczków milczy, bo albo są
na 5v albo na potencjomerze :P. Ale fakt kombinować nie zamierzam bo
jest w miare cichy. Pozatym po co ruszać, to już mogło by chyba
zaszkodzić zasiłce (tak mi sie zdaje po tym co zobaczyłem wewnątrz).