Re: problem z nową myszą

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Sun 14 Sep 2003 - 20:27:52 MET DST

"Tomek {Polska Północna}" <tomekferenc_at_poczta.onet.pl> wrote:

> to będzie trudne......., ale nie do zrobienia
> tak przypuszczałem - problem jest w przejściówce.

Nie z przejscowko, a z mysza. Mysz musi byc przystosowana do pracy
przez COM i na PS/2 i zaden dobieranie przejscowke nic tu nei da.
Przez takie kombinacje mogles uszkodzic myszke albo COM. Musisz kupic
myszke, ktora jest odrazu ma w komplecie przejscowke na COM albo kupic
prosta myszke na COM.

--
Krzysiek Szczepanek
Best regards from "Devil's basement"