Napięcie karty TNT2 ?

Autor: sirGio (beesef_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 14 Sep 2003 - 17:27:26 MET DST

W instrukcji do mojej płyty głównej przeczytałem, że stosowanie acceleratora
pracującego na napięciu 3.3V może spowodować trwałe uszkodzenie płyty. Jak mam
sprawdzić na jakim napięciu pracuje moja karta AGP? Jest to nVIDIA TNT2 pro-
32MB typ CTNT2SD. W instrukcji jest tylko napisane, że Future Connector support
3.3V I/O only. Na samej karcie nic nie ma. Jedynie na wentylatorze widnieje 5V.
W internecie też nic nie znalazłem.
Proszę o informację. Nie chcę rozwalić płyty, ale nie chcę też kupować
niepotrzebnie nowej karty. W zakładzie zamontowali ją bez pytania i działa, ale
to nie znaczy, że jest dobrze.
Z góry dzięki.
sir Gio