Request ISDN TA 128 wew. box ???

Autor: Adrian Czachorowski (adrian83_at_klub.chip.pl)
Data: Sat 13 Sep 2003 - 17:25:30 MET DST

Jesli ktos mial doczynienia z tym urzadzeniem to prosze o odp. na pare
pytan:

1. Czy na plytce od niego sa sterowniki do Linux'a?

2. Czy Windows "widzi" go jako ISDN PCI CARD?

3. Czy na plytce ze sterownikami jest tylko napisane "ISDN PCI CARD for
Windows 9x/2000/NT4.0/Me/XP"? - ani razu "Request"?

4. Czy w podelku byla instrukcja? -ja mam tylko angielskiego Quick Start
Guide'a...

Nie moge fizycznie obejrzec tego "modemu" (komputer jest zaplombowany), a
zalozono go w serwisie. Probuje ustalic czy rzeczywiscie jest to Request
ISDN TA128 (jako taki widnieje na fakturze zakupu ...i chyba tylko tam) , bo
nawet podelko jest nie od niego, a od innego Requesta (fax/modemu PCI K56 &
V.90).

Z gory dziekuje za pomoc
pozdrawiam
Adrian