Re: Jaka nagrywarka?

Autor: Konrad Kucharczyk (qhash_at_o2.pl)
Data: Sun 14 Sep 2003 - 16:49:39 MET DST

Użytkownik "Łukasz Ledóchowski" <lukaszekled_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> To nie znaczy, że będe kupował nagrywarke firmy, która ma częściej
> wadliwe egzemplarze tylko dlatego bo może sie uda i bedzie dobra. Takie
> gadanie jest bez sensu. Gdybym miał kase to pewnie bym wziął Plextora.
> Mam Lite-On i jestem zadowolony. Jedyny mankament to głośność.

tak, ale sprzęt takiej firmy jest na pewno tańszy. Nie każdego jest stać na
zakup drogich części, chociaż
przyznaje, że jeśli mam kupić część, i ma mi slużyć przez kolejnych kilka
lat, to dokononuje zakupy części
firmy, która ma uznanie.

ps. apropos głośności Lite-On: zgadzam się :)

ps2. proponuje EOT

--
pozdrawiam, Konrad