Re: co kupic ? celeron/athlon

Autor: axekb (NOxSPAM.axekb_at_hoga.pl)
Data: Sun 14 Sep 2003 - 14:05:41 MET DST

> Jesli sie zastanawiasz miedzy Celeronem, a Athlonem to bierz zdecydowanie
> AMD.
> Nad Celeronem nie warto sie zastanawiac, no chyba zebys chcial go jako
forme
> przejsciowa do PIV, ale to tez sie nie oplaca. Lepiej od razu PIV, a jak
nie
> masz
> kasy to kupuj Athlona.

to odwieczna walka pomiędzy AMD i Intel oraz zwolenikami
szczerze:
AMD:
na zimę :) :
2 osoby w pokoju komp i tv włączone - kaloryfer praktycznie na zero lub na
zero nonstop (mieszkanie w bloku - ostatnie piętro)
na lato:
najgorętszy pokój w mieszkaniu:

Intel:
odczucia identyczne jak z AMD

cena/jakość:
zadowolenie full (pracuję aktualnie na duronie (nie gram) full komfort -
planuję do 512 pamięć rozszerzyć i to jest wszystko co mi do szczęścia
potrzeba)

- że atlony wyją??? to bzdura - wyją wiatraki (zasilacz x3 tego co inne
wiatraki w kompie),
- bo intel się nie nie spali jak wiatrak stanie
- atlon nieprzetaktowany tyz działa poprawnie

pozdrowienia