Re: Jaka nagrywarka?

Autor: thomas14 (thomas_at_polbox.com)
Data: Sun 14 Sep 2003 - 13:40:42 MET DST

> lite-on'a goraco nie polecam !!! no chyba ze lubisz jak ci oryginalne
plyty

Nagrywarki chce uzywac jedynie do wypalania, nie bede raczej na niej
odtwarzal. Oryginal wloze sobie w Cd-rom, a tylko czyste plytki bede ladowal
do nagrywary...

> wybuchaja ... wywalilam ten badziew najszybciej jak moglam. na LG nigdy
sie
> nie zawiodlam, nie bylo problemow z kopiowaniem oryginalnych plyt i
lamaniem
> zabezpieczen. widac kolega marcus nie potrafi ;)

Nie wiem jak z zabezpieczeniami :( I w tym problem ze czytalem o LT i o LG
na cdrinfo i korzysc na LiteOn.
1. Wady GCE-8520B:
a.. nie odczytuje całych płyt 99 minut (870 MB)
powolny zapis nawet na nośnikach dedykowanych dla wyższych prędkości
a.. brak możliwości wyłączenia systemu Super Link
a.. brak możliwości odczytu płyt zabezpieczonych Key2Audio
2. Wady: LTR-52246S:
a.. zły dobór prędkości zapisu dla płyt niższej jakości
a.. problemy z ustaleniem maksymalnej długości płyty (symulacja nadpalania)
Nie wiem, sam myslalem ze mi doradzicie, a tu od razu walka :)

Pozdro,
thomas