zasilacz i natezenie pradu na 12V

Autor: dworake_at_poczta.onet.pl
Data: Sun 14 Sep 2003 - 13:17:05 MET DST

Kupilem niedawno obudowe ModeComa I-Zone no i zasilacz tez modecoma ( peak
output = 300W )daje takie natezenia pradu 3.3v=14A 5=20A i 12v=7A :) reszta
jest mniej wazna Oczywiscie jest to zwylka 250 :D ale martwi mnie natezenie
pradu na +12v gdyz z niego kozysta procesor a jak kupie sobie takiego XP-eka
ktory ciagnie z 70W to nie wiem czy zasilacz pociagnie go bo na maxa przy
napieciu 12V daje tylko 12x7= 84w a do tego dochodza inne podzespoly ktore tez
korzystaja z +12V Pragne jeszcze dodac ze obecnie na celku 366_at_550 i radku
9100 zasilacz daje napiecie w przedziale 11.43-11.55 Reszta napiec jest prawie
idealna) Jezeli juz przy tak slabym procku tak slabo trzyma napiecie to co
bedzie przy AMD :| Czy mam wymieniac zasilacz czy moze sie myle i zasilacz nie
jest taki zly jak go teraz widze i pociagnie Athlona ??