Re: Wentyl pod Athlona 1.7 - ?

Autor: fiman (fiman_at_gazeta.pl)
Data: Sun 14 Sep 2003 - 02:41:13 MET DST

Alan <nyna_at_cbpmgn.arbfgenqn.cy> napisał(a):

> Użytkownik "trzmiel" <trzmiel_at_interia.pl> napisał w wiadomości

> a co sadzicie o produktach firmy GlacialTech?

Mam Glacial Tech Breeze II. Dokupiłem do płyty Gigabyte VT600l. Bo pokazywało
mi temperaturę CPU ponad 60 stopni. MIałem boxowego coolera z wiatrakiem AMD
4800 obr/min. Po wymianie na Glacial Techa Breez II (musiałem upiłować róg
radiatora) temperatura jest taka sama. Ale wentyl ma tu ok. 2200 na min i jest
cichszy. Po wielu staraniach kupiłem szybszy wentyl na ten radiator (70x70 mm)
   cos około 5000 obr/min i tmp. ta sama. Ale to przypadłość płyty GA VT600,
która pokazuje wysoką temperaturę.
A co sądzicie o podkładkach miedzianych na procesor. (coppermate albo
innaczej). U mnie położenie tej podstawki spowodowało, że był chyba za mały
docisk radiatora na proc, bo grzał sie do 75 stopni. Toteż go usunołem.