Re: Bezpieczny dostęp do internetu ????

Autor: a d a m (email_at_email.com)
Data: Sun 14 Sep 2003 - 02:09:54 MET DST

Użytkownik "roobin" <rgonera_at_poczta.onet.pl> napisał
> Pytanie jak w temacie - jaki program antywirusowy i firewall polecacie.
> Jeśli chodzi o antywira to waham się pomiedzy Nortonem a Kasperskim.

A na diabla ci to ?
Jezeli uzyjesz Outposta nie potrzebujesz antywira.

> Jeśli idzie natomiast o firewall to zastanawiam się nad Nortonem :) i
> Outpost'em. Czy macie jakieś doświadczenia z tymi programami ?
> A może możecie mi polecić jeszcze coś innego ?

Outpost uzywam juz ze dwa lata - jest niezawodny. Wczesniej uzywalem Zone
Alarm, tez byl skuteczny.

Warto tez miec antyspybota, np. Spybot Search and Destroy - przydaje sie i
to bardzo.

adam