Odp: M 64

Autor: mars (mars86_at_wp.pl)
Data: Sun 14 Sep 2003 - 01:26:16 MET DST

> To można prosto sprawdzić: spisz oznaczenia kości pamięci, wejdż na stronę
> producenta kości i przeczytaj jaką pojemność ma każda kostka, wykonaj
proste
> mnożenie przez ich ilość...
> Pzdr
> Dariusz

Tak zrobilem,wyszlo na to,ze sa 4 kosci po 4MB,czyli 16MB.Oprocz tego
zarowno Sandra jak i Aida pokazuja 16MB.
Zastanawia mnie tylko dlaczego bios karty pokazuje na starcie kompa 32MB, a
i na karcie jest naklejka AM64E1-32MB i oczywiscie zostala mi sprzedana jako
karta 32MB.
Wiem,ze ta karta jest w dwoch wersjach 16 i 32 ,tylko jak to odroznic bez
wnikania w takie detale jak to teraz zrobilem.
Co ciekawe , ta M64 chodzi wyraznie wolniej od Vanty 16MB,widac to juz na
wygaszaczach.3D.

Pozdrawiam
mars