CD-Rom wariuje.

Autor: slovyck (slovyck_at_bezszpamuproszewp.pl)
Data: Sat 13 Sep 2003 - 23:06:56 MET DST

Cześć.

Od dłuższego czasu mój napęd cd-rom dziwnie się zachowuje - kiedy chcę coś
skopiwoać na dysk ze świeżo nagranej u kolegi płytki zacina się (wyskakuje
błąd crc), przy odtwarzaniu płyt audio w pewnym momencie sam się wyłącza,
nie można zainstalować programów z czystych płytek.

Co może być tego powodem? Jak to naprawić?

Napęd jest prawie na pewno nie zabrudzony.