Audigy SB ??

Autor: Grupowicz (mumin18_at_wp.pl)
Data: Sat 13 Sep 2003 - 22:33:17 MET DST

Mam karte Sound Blaster Audigy Player i mam problemy ze sterownikami.Karte
mam juz od roku i nigdy tego problemu nie miałem po formatowaniu dysku w
niedługich odstęach czasowych stało sie to dwa razy.Mam screen zrobiony z
tym błędem ktory wyskoczył moge go przesłac w ".jpg" ale dla tych ktorzy sie
boją ze wysle wirus to napisze co tam było:u gory pisalo "DirecxtSound
output v2.2.6 error" a w tresci błedu pisało tak "Bad DirectSound driver.
Please install proper drivers or select another device in configuration
Error code:88780078" Dodam jeszcze ze nie pomaga przeinstalowywanie
sterownikow karty, wyrzucenie kluczy z rejestru.Dopiero format dysku daje
dobre rezultaty i dzwiek działa.Mam Windowsa XP Prof. Dziek za pomoc i
Pozdrawiam wszystkich grupowiczow.