Re: Czy AGP 8x na AGP 2x lub 4x?

Autor: peterphk (peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl)
Data: Sat 13 Sep 2003 - 20:56:10 MET DST

> ja nie jestem taki pewnien - AGP x2 ma inne napięcie zasilania - w
> instrukcji nowych płyt pisz żeby nei wsadzać starych kart AGP - poczytaj
> co do twojego modelu płyty polecają

sytuacja jest odwrotna ... karta jest nowa a plyta starsza ...

Jezeli plyta obsluguje AGP x4 to zadnego problemu nie bedzie ... jezeli
plyta obsluguje tylko AGP x2 i napiecie 3.3V to problemem nie bedzie samo
napiecie (karty ktore chodza tylko na 1,5V maja zabezpieczenie mechaniczne w
postaci tylko jednego wciecia na zlaczu AGP) a niewydolnosc pradowa portu
AGP na plycie glownej ...