Re: celeron1.7@2.31

Autor: peterphk (peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl)
Data: Sat 13 Sep 2003 - 20:02:12 MET DST

> podkrecilem celka 1.7 na 2.31 i do chlodzenia niego zastosowalem zalmana
> cnps7000-cu. po 60 minutach ma temp 53 C. w obudowie zadnych innych
wentyli
> tylko dwa w zasilaczu chiefteca. zastanawiam sie jak wychlodzic tego
> blaszaka, chce dodac jakies wentylatorki, tylk nie wiem czy maja
wdmuchiwac
> czy wyciagac powietrze i dokladnie gdzie je zamontowac.

Ogolnie ma byc przeciag w kompie. Jeden wentyl z przodu obudowy ma
wdmuchiwac powietrze i jeden z tylu ma wyciagac (powinno to byc w poblizu
procesora).
Zrob test wygrzewania procka programikiem pt. CPU stability test i ustaw go
na hardcore (najlepiej jakbys znalazl wersje 5.2). Po godzinie sprawdz czy
procek sie nie spalil:) Jezeli dalej bedzie chodzil to po kilku godzinach
zobacz temperature i podaj wynik. Nie znam programu ktory potrafi bardziej
podgrzac proce wiec jezeli procesor nie osiagnie 60 stopni po kilku
godzinach to nie jest zle ...